Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sophie Suicide 2011.02.27. 01:18

mivan akkor

de ha nem attól ráz a hideg, hogy fázom, hanem csak végigfut a hátamon, hogy milyen ez a magány így délután vagy hajnal egykor
de ha nekem nem fűti fel a szívemet a radiátor és a gázvízfűtésvillanyszámla sem hoz annyira lázba
nekem most fogalmam sincs mi kellene a forrócsoki is olyan hideg majd megfagyok amikor égeti a nyelvem
totál üresek ezek a kurva tévécsatornák, meg minden, mert bármire rámondhatom, hogy totál üres, mikor csak én vagyok
meg hideg is, meg minden ami nem akarok lenni
tudod mostanában milliónyi dolgot cseszek el, amiket nem lehet megváltoztatni
nem akarom sajnáltatni magam, nem is sajnálom én sem, se senkit, mert amúgy pozitív vagyok, csak most fáradt

nem tudok senkit szeretni, az a baj mostanában, hogy senki nem emlékeztet rád
pedig én most csak téged kereslek mindenkiben, és senkiben nem vagy ott
nem tudod mennyire szar, nem is akarom, hogy megtudd
szeretnélek boldognak látni, de nem vagy az és, ha ezen sem én, sem a hiányom nem változtat, akkor azt hiszem fölös vagyok, és boldogtalan akkor
fogalmam sincs mit csináljak most így, nélküled, cseszd meg, hogy itt hagytál a szarban
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sophiesuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr632693914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása